onsdag 28 maj 2008

SVIMMA!

Har just kommit hem från en "spring" runda, det var meningen att jag skulle springa. Men i dag gick det inte alls! Äfter halva runda stannade en grävmaskin man mig åoch började prata om det fina vädret osv, då började det susa i öronen och flimmra famför ögonen! Jätte läskigt, ja va så rädd för att svimma där mitt framför honom i träningskläder! USCH va pinsamt det hade varit!
Jag var tvungen att sitta ner (fast det gorde jag inte förens jag var lååångt i från honom)
Det är första gången jag sätter mig ner under en runda! Känns inge kul, hur ska de gå för mig på ons när jag ska "springa" vårruset??

Jag tror jag måste dricka mera vatten och ta hand om mig själv bätte!

Snart ska jag till skolan, får mitt betyg i grafisk kommunikation i dag. Spännande!

2 kommentarer:

Stuff i like sa...

Ja det låter roligt :D.. att springa.. Undra vad du får för betyg, ja det är svårt det där...


Jag kan redan nu spoila vilket betyg du får: MVG

Grattis!

/Han

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hej Sötis!
Tack igen för den fina presenten, det var så gulligt av dig och den kommer definitivt att ge mig lycka och välgång, det vet jag. Du har något att hämta i min blogg....
Vi ses i morrn!
Kramis H