måndag 13 oktober 2008

Tillbax :)

Jaha så va man hemma igen :)
Tänk va en helg går fort, å tur är väl de, för jag längtade mycket efter Micke å tjejerna som inte var med mig till Norge.
Jag å Rasmus har haft de bra, ja får berätta mer sedan, ja sitter på lektion just nu :)

I kväll e da dax för kör igen, ska bli så kul, vi sjunger så bra låtar denna termin!
Hoppas både sköna Helena och Jessica kan komma i kväll. Allt blir endå roligare med bra sällskap.

Jag har funderat mycket över min "blivande/förhoppningsvis viktnedgång".
Jag känner mig sjukt laddat, vilket känns lite läskigt, har aldrig känt mig så bestämd förut, och det gör mig rädd för att misslyckas.

Jag har dock bestämt mig för att belöna mig vid vissa mål.
Tex så ska jag unna mig nya trosor när jag gått ner 3kg, en skinnjacka vid 7kg, nya bh:ar vid 12kg, minus alltså :)

Jag har lovat mig själv att bli duktig på att skriva upp vad jag äter, har aldrig varit så noga me de förut, å de är nog där jag har fallit.
, denna gång skall de kämpas! Jag hoppas verkligen Helena har tid att träffas efter ViktVäktar mötet på onsadag, så vi kan skriva upp våra mål och kontrakt.

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Du kan hoppa upp och klappa dig i rumpan på att jag ska väga mig på onsdag!!!
Jag har varit JÄTTEDUKTIG!!!
Skrivit upp allt och varit petnoga, något kilo bara måste ha försvunnit :D
Du behöver inte vara rädd för att misslyckas, jag har nämligen srukit det ordet ur ordlistan så det är lugnt, det här grejar vi nu!
KRAAAM H

Kajsan sa...

Halloj!
NU har jag också laddat!!! :D
Upp till kamp mot kilona!! ;)
Skönt att höra att det är fler där ute som håller på samtidigt! Nog för att jag har fler kilon! Men va sjutton! Bara man kommer igång så! Jag vägde in mig igår å ska tillbaka redan på fredag för att inte tappa sugen över helgen! Önskar att jag med gott samvete kunde säga att det rör sig om knappa 20kg... Men sanningen är att det no rör sig om närmre dryga 30! *urk* VANSINNE!!! haha...

Hoppas det gått bra för dig med! (som för Helena, oven)
Jag började ju igår, så jag har inte hunnit fuska... Ännu... ;)
*kramen*