fredag 20 februari 2009

Man blir fika sugen av de underbara vädret!!

Hej, nån som har saknat mig å tyckt de varit lite tyst här??

Ja hade prov i går, kan dock inte skylla min frånvaro på de, då ja bara pluggade nån timme 
onsdakvällen......
Vi fick tillbaka provet i dag. I går när ja räknade igenom va ja trodde ja skulle få för poäng, så fick ja ihop till 17 av 50... Ja sa ju att ja inte pluggat.
Eller, ja fick inte in nått i huvudet!! Allt bara trillade ut!
Å nu när ja fick tillbaka provet så har ja blandat ihop vissa grejer...
Men ja fick 33 av 50, ja måste ju säga att de är ju lite bättre en va ja räknat me :)

Annars är allt som vanligt, ja bor hos mamma!
Gör inte ett skit när ja är där, sitter bara i soffan å glor på tv!
Blir serverad mat å Björne (min lådsaspappa) skämmer bort mig med kakor och sockerkaka!!
Ja bara sitter å får ont i ryggen å har tråkigt... stackars mig....

Men i kväll ska ja ut... igen... säger nog vissa.
Ja å Nina ska till Golden Hits, som vanligt, ja vet :)

Vädret är underbart här i Stockholm, inge kul att sitta här i de lilla trånga klassrummet nu!
Ja vill ut å njuta av solen! Gärna med en fika ;)

Nästa vecka måste jag sätta mig å göra alla inlämningsuppgifter ja missat... 
De kommer bli en hård data vecka.

Men skit i de nu!! Nu vill ja bara njuta av vädret å att ja mår så bra!!

KRAAAM på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en underbar kväll! :)
Hoppas ni får riktigt kul!
KRAM från Karin.