måndag 28 september 2009

Helg uppdatering :)


Vilken spännande dag vi hade i går.... :)

I 3 veckor har tjejerna som Micke tränar och jag planerat en liten kupp!!

Å i går var det dax att verklsälla våra planer. 9 tjejer va de som dök upp på Mickes match i går, han spelade hemma match på Inagrö IP. Vo hade inte sagt nått till Micke utan dök bara upp. På morgonen när han frågade om ja ville komma och titta fick ja hålla minen och kallt säga nej (jag som äääälskar att titta på Micke när han spelar)



På höger sida ser ni Mickes hejarklack, som tom hade pom poms med sig :) De skreks peppande ord som, "gå på mer där" "Ge inte upp" "jobba hem", stackarn, hur han kunde hålla minen är ett under!!


Mickes fina tjejer, en å anna sång sjöng de också :)






Rasmus gjorde oss sällskap, låg så snällt bredvid Kajsa och kolla när pappa spelade.



Goa ungar





Lite nickar och kickar övades de också på.




Så va matchen slut, tjejerna stod redo med terpentinsprej bakom ryggarna!!! NU sa ja, å ja kan lova att tjejerna som väntat på detta lääääänge kav sin tränare vad han tålde!!!


10 tjejer som sprejar.... de blir en del :)












Åååå de va så kul!!!


En nöjd och glad tjejliga och en chockad tränare :)


Ja tycker den här minen på Micke, rakt in i kameran säger endel.... ja lär få igen!!


Jag fick även för mig att ja skulle göra knäckäpplen i helgen....


Tvätta, torka å i med pinnar


Koka upp vatten, socker och sirap


Vänta på att de skall bli 150 garader


Under väntan har vissa tid med lite bus!! Rasmus och Rasmus har fastnat i Mickes björngrepp!!!


Glada killar få smaka knäckäpplen


Mer björngrepp


När de blivit 150 grader snurrar man äpplerna i den varma lagen




Goa killar i soffan! :)



Å tänk va gla man kan bli av att komma hem till de här, skriven av nån man älskar, blir helt varm i kroppen/hjärtat


Å sist men inte minst, har ja hjälp Kajsa med att göra en head/banner till hennes blogg. Kul å få flippa ut lite å göra nått galet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är ni tillsammans igen?

Karin sa...

Hej Anonym

Vi har varit tillsammans ett tag.

Karin

Kajsan sa...

Hihiii!! :)
E så glad för er skull!
Men det vet du ju redan ;)
Du! Kan du maila mig Kajsas blogg adress? Vill gärna kika å svara på rar kommentar! ;)
Kram K

Anonym sa...

vad kul karin!
Har han insett nu att du e bäst för honom? E du inte rädd ??
Jag e själv fast i ett jojo förhållande.. När tar det stopp?

// E

kajsa sa...

Hej E

Ja han har insett att ja är bäst för honom :) Å ja, jo ja är rädd, men inte så mycke längre. Vi har varit ihop i 2 mån nu å de blir lättare å lättare för varje dag. Vi bor inte ihop en. Han visar mig varje dag att han menar allvar/älskar mig och kommer att stanna och vårda mig. Så jag är inte så rädd längre. Jasg bstamde mig för att inte va rädd, de tjänar jag inget på.

Jag tror på en andra changs och förlåtelse.

Hoppas de löser sig till de bästa för dig.

Kram
Karin

kajsa sa...

Hmmmm ja igen, såg att ja skrivit med min dotters google konto!
Sorry!