tisdag 10 november 2009

Farsdag


I söndags firade vi självklart farsdag!!
Här är min present till min "pappa".
Jag är väl runt 4 år, Björne å jag i en fotoautomat.
Björne har varit en väldigt bra "lådsaspappa" trotts alkoholism (han är nykter nu) Så självklart skall han firas på farsdag! Micke fick också present.

Micke och Rasmus hade köpt morfars favorittårta, prinsesstårta, som också va min riktiga pappas favvortårta.... Hammarbytårta kalla min pappa den för....


Så fort morfar kom innanför dörrn frågade Rasmus om han kunde få rosen :) Å de fick han ju så klart. Sen dukade Rasmus fram tallrikar till morfar å pappa (mormor å ja fick klara oss själva)
Han frågade mormor om dom ville ha nått å dricka å så bar han själv in tårtan innan vi hann att reagera! :)


Tuva hoppa upp bakom Rasmus å trodde att hon skulle få smaka på rosen om hon gav honom tass!! Så roligt, där satt hon å gjorde vackertass, men Rasmus föll inte för hennes charm, utan åt upp hela själv.....


Känner mig fortfarande sjuk, men allt ont har flyttat från huvudet ner till lungorna!! :( Ja hostar hela tiden å de gör så ont att hosta, lungorna sprängs varje gång :(

Inga kommentarer: