måndag 7 februari 2011

Myspys da!


Idag har jag varit hundvakt till denna lilla kraken :)
Lilla Mysen har varit här idag och hållt mig sällskap. jag har varit ledig idag och min mamma brukar ha My på dagarna, men min mamma å Björne ville stanna en dag längre på landet, så jag tog Mysen. Vi har sovit halva dan mysen och jag. Ja är så sjukt trött när jag har jobbat helg så jag brukar inte orka så mycke mer en att tvätta kanske städa lite å soooova. I 3 timmar sov vi i soffan My å ja, hon låg på mig och värmde mig med sin lilla kropp :)

Efter lite sov så tog jag mig en 45 min prom i rask takt, eller så snabbt man kan gå på de hala partierna :) Ibland är man som babi på hal is :)

På måndagar går jag på viktgrupp på extrawaganza. Jag gillar min grupp så mycke. Vi har så kul ihop å skrattar och delar tankar å peppar varran. De är inte så ofta jag går i andra kläder en mjukiskläder eller jobbarkläder...... Så när folk frågar om jag känner nån skillnad på kläderna en så säger jag nej, men idag när jag tog på mig "riktiga kläder" kände jag stooor skillnad!

Dom här byxerna köpte jag på rean nu efter jul. Jag kunde knappt ha dom. Ni vet, man kan knäppa dom men vet att man inte kommer kunna äta eller sitta i dom.....

Men idag kan man väl säga att jag knappt kan ha dom, eller jag kan ju ha dom, men dom är liiiite stora. Känns konstigt, sorligt för jag knappt kan ha dom längre å ja har inte så mycke kläder.... kul som fan för att jag själv känner skillnaden :)

6 kommentarer:

Ellen* sa...

Fantastisk - det må være utrolig moro! Du har jo kjempesmal midje allerede:o) Go you!

Nina sa...

Helt sjukt!!! Grattis..
Du är ju helt sanslös!! <3
Kul och se att det lyckas, du har alltid varit fin men SHIT vad du är het(smalis)!! ;0)

Kämpa på, du är inget annat än en vinnare!!!

Love U

Mia sa...

STORT GRATTIS! Hatten av för det där stumpan, keep up the good job!

Hemmabloggaren sa...

Waaooow, hejja hejja!

Karin sa...

TACK för alla fina kommenarer!!!
Ni gör mig så glad! Tack för att ni tar er tiden att slänga in en liten peppande kommentar! De värmer i vinterkylan!

Ni är bäst!

Kramar
Karin

Marianne sa...

Gud vad duktig du är!! **imponerad** du kommer verkligen fixa alla veckor det är jag säker på, och du måste vara stolt över dig själv, du har klarat många frestelser och det är verkligen inte lätt, men du har fixat det!! Grym är du! Hatten av från mig!
Sköt om dig nu och kör hårt de sista veckorna!! You go girl!