onsdag 30 mars 2011

Storhandlat

Usch ja vet att ja är en otroligt dålig bloggare just nu!! Men de är ju det där med att jag inte har någon bärbar dator längre :( Men i dag är jag ledig, har 100 saker på "att göra listan" blogga är en sak. Förra veckan fick jag 5 tusen kroner av min låsaspappa att köpa kläder för!! Galet va!?? Men välbehövligt, för jag har inget att ha på mig längre :( Mamma och jag åkte till Nakca Forum och jag brände nästan alla pengarna på en gång :) De va så underbart, men ångest sen när de va över, de va ju så kul! Ville bara lämna tillbaka alla kläder och göra om de igen :) Ja köpte 6 klänningar, 3 tights, 2 jackor, 1 kofta å 3 toppar! Jag köpte bara kläder jag kan ha även om jag går ner några kg till, vilket jag hoppas att jag gör. Just nu står jag still, men det är inte så konstigt, jag har ju börjat att äta mat igen. Men jag kämpar på..... Som jag trodde och va rädd för så började jag att äta en massa saker jag inte bör för att jag längtat så mycke. Men som tur är så mår man dåligt av mat med för mycke socker å så vidare, så nu vill jag inte äta bullar och sånt. Jag har inte börjat med läsk eller socker/mjölk i thet igen. För 2 veckor sedan myste jag och Micke till med räkor och vin..... nja vinet va inge vidare tyckte jag och fick knappt i mig ett halvt glas... men räkorna MUMS Och förra fredagen köpte jag med mig 3 bakelser hem. Rasmus Micke och jag delade och smaka på alla, mysig :)

Vi va Clinton vakt förra helgen och Rasmus hade en mycket bra vän i Clinton när de vankades godsaker :)


Han är så vacker Clinton



I går va vi och storhandla för 2 v, det är tjejvecka= världens bästa tjejer är här igen, underbart, de är så tråkigt när dom inte är här :(




Jag köpte dessa sötnosar när vi handla igår, tänkte att nu ska jag minsann tjuvstarta våren.

Men stackarna hade frost och snö på sig i morse :(


Å när jag kom hem från kören i måndags stod dessa underbara minisar på bordet, Rasmus hade i sallskap med mormor varit ute och plockat dom till mig :)



Å nu är dom ÄNTLIGEN färdiga! Inbjudningskorten till bröllopet!!!

Så idag åker dom i brevlådan! Hoppas inte att vi är så sent ute att alla redan bokat upp sig våran magiska helg.


Appropå magisk helg..... jag å Nina va ute i fredags å jävlar va kul vi hade!!

Jag hade så ont i fötterna att jag knappt kunde gå från bilden till dörrn, försökte få Ninas man Johan att bära mig sista biten hem...... men han är svårflirtad den där karln ;)

1 kommentar:

Kajsan sa...

Fina fina Karin! Gu va ja saknar fika dejt!!! Duktiga du dessutom! <3 såå fin vännen! Å värd din vikt i guld!
Kan vi inte ses snart? Vi har vabbat o två v nu, men nu verkar det äntligen bli bättre!
Missing u sweet stuff! <3
stooooooor kraaaam <3 <3 <3