lördag 22 oktober 2011

Slöhelg!

Tanken va att vi skulle ta oss till skansen ida. Men när ja vakna i morse va de grått och tråkigt å tänkte att jag skulle låta min trötta familj få sova ut i stället! Men när ja vakna igen sken solen underbart :/ men men, de va ju inte så länge sedan vi hade en toppendag på kolmården, de va bara ja som va sugen på att göra nått me faniljen.

Men vi är en trött familj just nu, så vila å inte göra nått är nog inte helt fel.

Om ni undrar varför ja e lite halvdålig på att blogga så är de för att jag bloggar för xtravaganza också, men jag ska försöka skärpa mig å blogga mer här också.

Men nu blir de lite bilder från sista tiden :)

Vi börjar me förra fredans äventyr! :) Ladies night me Frida å Malin! Shit va kul vi hade! Å stackars tanten bredvid mig satt å höll för örat hela kvällen!! Tanter som inte gillar skrik kanske ska hålla sig hemma..... ;)



Frida. Ja. Malin


Eric saade


VA!!! Hur kunde du missa när Eric Saade drog upp tröjan å visa magen???? Frida å ja kan inte tro våra öron!!!! :)



Jag har snott Madickens glittet jacka till ladies night kvällen ;)



Rasmus byggde en koja på lördakvällen som han somna i :)
Innan fotot låg filtarna självklart över båda stolarna :)



På söndan gick vi en härlig promenad och matade fåglarna. Jag älskar verkligen gustavsberg! Vi har de så fint här!






Blommorna i trädgården blommar snällt vidare!



Spökfest på dagis.....



Madickens fotbollsavslutning.
Svinkallt men kul :)




Jag har sen jan gått ner från 85kg till 67kg. Nu kan jag inte ens ha mina "ajiga" jeans, ni vet dom där jeansen som man bara kan ha på fester el gånger man inte behöver sitta i, för dom gör för ont att sitta i :) men som sagt, när jag hade dom igår på jobbet så trilla dom hela tiden ner....


Rasmus ville också vara me på bild :)



Å igår köpte vi en massa olika frukter vi aldrig ( ja har jobbat på konsums frukt och grönt avdelning så jag har ätit allt...)
Smakat förut, mycke spännande!!



Tillsist, de här lever ja efter just nu!!!

Ha en fortsatt trevlig helg!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: