söndag 24 juni 2012

Jul jul strålande jul :)

En vän till mig skrev just på facebook att de är 6 månader kvar till jul ida....
Ooooo de gick ja igång på!! :)
Jultokiga ja sitter å smålängtar så fort de känns lite ryggigt ute....









Kan de va så att jag längtar extra mycke för att de ska komma en bebis månaden innan jul? :)

Hur var er midsommar då? För att byta samtalsämne ;)
Min/våran va super! Så härligt med en midsommar med sol!!
Så pass mycke sol att vi tom klagade på att de va varmt!

Å så massa mat förståss :)



Sill, lax, färskpotatis, rödlök, gräslök, grillat kött, ja ni vet, sådär som alla andra har de :)
Å sjäkvklart jordgubbstårta :)
Jag bakade en sockerkaka innan frukosten, son jag sen delade i tre delar å hade mosade jordgubbar å vaniljkräm i :)
Så gott med egna å inte köpe bottnar :)



Min älskade man hade köpt alkoholfri snapps till mig :)
Vist va de väl gulligt!
Smaka skit precis som riktig snapps :)







Midsommardagen spännderade vi i soffan. Lyssnade på regnet å myste med tv tittande :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: