fredag 27 juli 2012

Dag på stranden




Jag har lite svårt för värme, tycker de är jobbigt å sitter gärna i skuggan....
Att vara gravid gör inte saken bättre, då tycker ja värmen är endå värre!!
Men bada hör ju sommaren till...
Så de har blivit häng på stranden :)
Rasmus badar å badar å badar, tills han skakar å är blå.

Jag tyckte de va iiiiiskallt, men badade endå. Annars hade jag dött av värmeslag.

Just nu drömmer jag om att göra om på utsidan. Inget som kommer hända detta år, men drömmer gör ja endå.
Jag är så trött på våran slitna "gräsmatta" som egentligen är en gegg/maskrosmatta!!
Jag vill bygga "altan" på framsidan över alla plattor, som endå bara inehåller gräs å myror!



Kanske ska man ha sig enmsånhär på framsidan :)
Så vi tog oss en liten tripp till plantaget å kolla blommor å utemöbler. Hade man haft pengar nu hade man shoppat utemöbler på rean.



Men ja kan ju inte påstå att ja känner mig sugen på att köpa blommor här!!
Hur kan dom ens ha de såhär! Jag fattar inte, å det är så på nästan alla utomhusplantor. Vem skulle vilja köpa en halvdö ros för 179kr?? Nä usch pinsamt!



Till midda blev det hemmagjord tunnbrörulle :) mums!!



Rasmus favvoställe...
I plommonträdet...
Blä, ja hatar när han klättrar, jag är så rädd att han ska rammla ner!! Men ja försöker hålla god min :/
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: