torsdag 30 juni 2011

Ta inte min stämpel ifrån mig!!!

Jag vet... jag är inte riktigt klok.......


Men jag ÄLSKAR att stämpla!!!
Inget får mig att känna mig så vuxen på jobbet en att stämpla!
Denna underbara grej som man med kraft dunkar i, som låter så högt att hela kontoret vet att nu minsann stämplar Karin =jobbar :)
Tyvärr går vi mot digitaliserade tider och scannern ska nu mera stämpla åt oss!!
NEEEEEJ ta inte min stämpel ifrån mig!!!



Är de nån mer en jag som har så underbara barn som lipar åt en när man lämnar på dagis....
Så trevligt, dan börjar dock med ett leende, för vem kan inte le åt denna lipande lilla kille, innan ja springer ner till jobbet å är här på ett huj! min från dagis har ja jobbet, 7 min från ytterdörrn till jobbet.....

Å idag är det en stor dag! Om man frågar Madicken så är detta en högtidsdag som är röd i kalender...... det är nämligen hennes födelsedag!!!
Vi sjöng med tårtbit i morse... min ingen present! Hennes present har inte kommit en, de skyller vi posten för! Detta är den viktigaste födelsedagen på länge, jag vet inte varför, men hon har planerat och längtat efter denna dagen länge! Å så har inte hennes mamma vett att få fram en present i tid!! USCH vilken hemsk mamma ja är!!

5 kommentarer:

Nina sa...

Jag vet exakt vad du menar med ta inte stämpeln!!

När jag jobbade på Logica så stämplade vi också inkommande post och så helt plötsligt skulle man scanna in isället för att stämpla.... wtf???

Men du får gömma stämpeln så när du får apstinens så plockar du fram stämpeln och stämplar på tomt papper ;0)

Jessica sa...

Ha ha ha du e rolig vännen :D men jag förstår också va du menar. Inte som att ösa upp bananer på coop direkt ;)Kram

Ellinor sa...

Vi har också stämpel där jag jobbar, och jag känner samma sak - det är väldigt jobbmässigt tillfredsställande att stämpla saker :)

Lillasyster Sanna sa...

Stooooort grattis till Madde i efterskott! *ballonger och serpentiner*

Många kramar till er alla!

Lillasyster Sanna sa...

Aloha igen!

Det är något fel på min mobil så därför har jag inte kunnat svara på dina sms.
Tyvärr kan jag inte medverka idag på Madickens big day i eller den 15onde. Har dessvärre saker bokat de datumen och befinner mig inte ens i Sthlm då :(
Men jag är som alltid glad att ni frågade mig, och jag hoppas att ni får ljuva dagar!

Tusen kramar till er alla