måndag 5 september 2011

Helguppdatering

Shit va helgerna går fort!
Våra helger börjar med fotboll å slutade med fotboll....

Madicken och Kajsa hade match, samma tid på samma ställe.. Men inte samma lag :)
Men Kajsa va förkyld ( å dessutom hade hon grymt ont munnen å huvvet då hon fick tandställning i torsdags ) så hon spela inte, så jag kunde koncentrera mig på Madickens match..... Men Micke är ju tränare för Kajsas lag å dom tjejerna är "mina" tjejer... Så jag kunde inte hålla mig utan stod mellan planerna och kollade båda matcherna!



I lördags kom bästaste Frida och Malin å vi pysslade hela dan!
Jag gjorde en "minnes väska" till Elvin som ska döpas i morrn, ett dopkort å 6 armband! Bra jobbat tycker ja :) Tyvärr glömde jag att ta kort på doppresenten :(


Så i söndags va de dop för finaste Elvin! De va nog de roligaste dop jag varit på! De va litet, bara de närmsta, vilket gjorde de avslappnat då de flesta kände varran :)
Elvins farfar skrattade högt i kyrkan när dom sa elvins andra namn, så kul! Sen höll Elvins farfar, faster å ja låda under paketöppningen :) massa go fika blev de å vi lämna proppmätta!


Efter dopet spelade micke match... Hans andra för helgen. En riktigt bra match va de å Micke va grym... Nä ja är inye partisk ;)


Detta är mitt favvogodis just nu?lakris bläckfiskar och plopp! Ja kommer sakna dessa sötnosar!! Ja kommer sakna allt!
Just nu är jag så hungrig att ja hade kunnat äta en gnu!!
Trotts att jag är så hungrig så sprang jag faktiskt på lunchen! Sjukt jobbigt men jag gjorde de å kände mig väldans stolt över mig själv!
Trotts att jag är så hungrig just nu så ska jag klara detta! Jag ska bli av med dom där sista 16 kg ja släpar runt på :)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: