söndag 28 augusti 2011

I fredags gjorde ja nått ja längtat efter läääänga!! Ja va hos bästa Anso å fixa håret! SÅ skönt!!

Efter de åkte vi till grönan.. Igen, vi va där i måndags, då bjöd mickes farmor och farfar oss. I fredags var vi på grönan för att fira en vän som fyllde 29 år.


Kajsa valde tyvärr att stanna hemma så vi hade "bara" 2 barn med oss.


På kvällen va de Bo Kaspers Orkester på scen! Superbra!


Rasmus vann lite godis.

I helgen har de varit fotboll å fotboll å mer fotboll!!


Först hade Kajsa match mot Boo. Kajsa va grym, hennes bästa match på länge! Så kul att se!! Å dööö spännande!

Sen va de Mickes tur. Han spelade cup.


Oxå spännande å så härligt i solen :) mickes lag kom 2 i cupen :)

På kvällen åkte Micke in till stan och firade sin systers man som fyllde 40 år. Jag å ungarna stannade hemma å hade myskväll!


Rasmus somnade på mig med sin hand i min :) så go!


Varmt men mysigt!!


Cornelia somnade på golvet... Med mina högklackade på sig :)
En riktigt härlig lördakväll alltså :)



Å så idag va de dax för fotboll igen. Ja har haft en grym migrän ida, men Ramus hade ställt in sig på att se pappa spela, så ja å mitt dunkande huvve följde me :/ Rasmus va duktig å solen sken underbart, men shit va kallt de blev när solen gick ner!!

Nu hoppas ja bara att mitt huvve känns bättre imorrn så ja kan släpa mig till jobbet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: