tisdag 16 augusti 2011

Igår var jag hemma me denna lilla tappra kille, han är som en katt med 9 liv, i måndags hoppa han från ett tak på dagis. Sjuksyrran jag pratade med tyckte att jag skulle vara hemma för att se att han kunde gå ordentligt och att de inte svullnade upp....

Han kunde helt klart gå som vanligt och klättrade på väggarna hemma av trissdess :/


Så när de va dax för mig att ge mig ut på min springrunda fick han hänga me, på cykel.

Det brukar gå jättebra men denna gången krascha han!! De bara rassla till bakom min rygg.
Det blev ett nytt skrapsår på knät :( syns på bilden om mam kollar ordentligt. Men efter lite tårar å kramar kunde vi fortsätta.

Efter vår runda gjorde vi oss iordning och drog in till Skansen.
Jag hade lovat Rasmus att han skulle få se Allsång på skansen.
Genrepet duger bra för honom.




Men innan vi gick upp till Soliden köpte vi bullar :) shit vad goda deras bullar är!!


De va redan fullt med folk å Rasmus hade svårt att se :( Men Kajsa letade upp bättre platser till oss så vi såg liiiite bättre.


Den lilla miniatyrmannen är Peter Jöback. Min favvostammis från Dellan! Jag saknar honom å hans man Oskar så mycke!


När allt va klart sprack molnen upp å solen sken så vackert över soliden!

Kajsa och jag bestämmde att nästa år ska vi åka dit tidigt få bra platser och se hela, inte bara genrepet! :)


En super trött Rasmus på vägen hem.

Efter Skansen åkte jag till Bistro och "firade" Sofie som hade sin sista dag på Systrarna Delselius. Så mysigt att få träffa alla gamla arbetskamrater igen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: