torsdag 31 juli 2008

Bada bada bada

I går var vi och badade ute på Ingarö hos mina svärföräldrar igen. Det är så otroligt lyxigt där ute! Deras hus ligger 1min från stranden, man har nära till toalett om man behöver och Mickes föräldrar fixar alltid god lunch.

Micke och Rasmus har varit där ute i dag också, men jag fick stanna hemma. Jag har scrappat i dag, har gjort LO som jag skickat till affär som söker DT (design team)
Malin skulle ha kommit hem till mig och scrappat i dag..... men bebisen i hennes mage ville annat! Så istället för att scrappa har hon fött barn!! En liten kille till fick hon, en Lucas!!
Hoppas jag får se dom snart! Jag är så nyfiken och längtar så mycket efter att få hålla en liten bebis i mina armar! STORT GRATTIS och bra kämpat till Malin och Conny!

Det var två glada och bruna killar som kom hem med nyhandlad middag runt 16,30 tiden :)
GRRR nu ligger jag en hel solar dag efter Micke som drar i väg i brunfärg! :)
Om vi har tur och det är bra väder på morgonen i morron, så tar vi oss en tripp ut till Ingarö innan min lille syrra kommer hit.

Mina underbara svärföräldrar är dock inte hemma, dom åkte till Grekland i dag. I går ringde dom och sa att jag fick välja en valfri parfym som dom bjuder mig på!! ÅÅÅ lyxigt :)
men jag har så många parfymer (det är inte första resan dom tar som dom bjuder mig på en parfym) så jag önskade mig faktiskt mitt favvo läpp glans i stället. Hoppas Gittan hittar det på taxfreen.

Här kommer bilder från gårdagens strand tripp.



Mina älsklings killar!


Hasse Rasmus och Micke tar sig en liten gå tur i vattnet.

Hasse har inget i mot att bära runt på Rasmus.
Här ar det farbror Kalle och farfar som sitter och myser med Rasmus.
Kalle är en stor favorit hos Rasmus.

Hopp hopp


Äta lunch på trappen till farmor och farfars frigga. Medans...


farfar grillar hamburgare, kan man ha det bättre. Jag sitter och tittar på :)


Rasmus har hoppat upp på Mickes rygg och får vara med när Micke gör armhävningar.


Rasmus äter melon på pappas rygg

Å upp å ner å upp å ner...
Kom igen nu pappa, mer kan du
En mycket brun liten kille äter melon

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag är så kär i era bilder! De blir så kristallklart fina! Och som jag har sagt förut, jag är glad att dina barn får en så sorgelös barndom... Att sommar verkligen är sommar för dem, med bad och sol och glädje.

Svar på:

"Hej kära sorgsna syster!

Det gör så ont i mitt hjärta att se att du har det tufft! Vill bara ta dig i min stora syster famn och säga att allt blir bra och att jag finns här för att skydda dig!

Du vet väl att om du inte står ut hemma och bara vill bort, så finns det en massa sängar här som du kan sova i, du behöver inte skämmas inför oss, vi vet hur du har det och mår och vem du är. Vi finns här för dig!

Om du orkar så skulle de va mysigt att träffas nån da. Du bestämmer hur och var, ja fäljer dig.
Nästa v börjar Micke och jobba igen och Rasmus på dagis, så om du vill träffas, så e ja "ledig".
Den 25 aug börjar min skola igen, så då kan jag inte träffas på dagarna på samma sätt.

Du är stark och klarar dig igenom detta!! Kämpa på! Jag finns här och tror på DIG!

KRAAAAM"

Sanna:

TACK, du anar inte hur mycket det betyder!! Jag blir helt rosig av värme. Kajsa, Madicken och Rasmus kan vara lyckliga som har dig som mamma, och jag är det som har dig som syster!

Jag träffar dig så gärna i nästa vecka, känner att jag verkligen behöver det. Dels för att du är du, och dels för att jag måste komma ifrån de här tankarna ett tag. Jag hör av mig om en dag, men såklart så har jag lite framförhållning och säger till några dagar i förväg. (; Vad gör du till exempel på onsdag?

Du ska veta att jag tänker på dig, att DU är viktig för mig och att du är en av anledningarna till att mitt hjärta slår! KRAM!