lördag 17 juli 2010

Hipp hipp hurra för mig i da :)

Det är många födelsedagar för oss i Juli, först fyller Madicken år den 1 juli, sen kommer Micke den 14 juli å ja den 17 juli :)

Så i dag va de min födelsedag!

Hjärtat jag har runt halsen är presenten från Micke! Ja blev så gla, precis vad ja önska mig, ett halsband ja kan bära jämt från min kära man.


Han väckte mig i morse med frukost, nybakade croissants och tårta :)
Kunde inte få bättre frukost, ja älskar croissanter..... å tårta :)


De här va min tårta, en dröm i choklad :)

Eftersom ja jobba i da.... mellan 11-20 :( Va de ingen idé att ha nån fest som ja hade planerat, så de blev bio i stället, jobbar i morrn me, men sen drar det ut till landet, där goaste Rasmus är med mormor å morfar.


Som sagt va de Mickes födelsedag i onsdags!
Ja köpte solsidan dvd boxen till honon, vi kolla på blooperserna i går, ja garva så ja grät! Sjukt roligt :)

Här är tårtan ja köpte till Micke :)
På kvällen va vi ute å åt med några vänner, ur mysigt, supergo mat, ja åt tre rätters, magon stod åt alla håll! Mycke trevlig kväll!
Galet gott!!
Bara en sak (föruton regnet) som känns lite sådär i da.... min bästaste bästa vän har inte hört av sig å grattat mig..... inte första gången hon glömmer bort mig :( Å inte kan ja "hämnas" för hon fyller före mig.... Men men, ja får acceptera att hon går in i dvala på sommaren.... å du hjärtat/bästa vännen... du vet vem du är å du är skyldig mig en runda på Golden Hits nu, så du vet!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott till dig och dom andra i familjen. Ni har verkligen firat födelsedagarna på härligt sätt. Kram

Lillasyster Sanna sa...

Grrr, mitt internet har trasslat! Förlåt att jag inte sagt gattis tidigare. STORT STORT GRATTIS till min underbart vackra syster som inte ser en timme äldre ut än 22!!! :)

Så fina bilder på dig och Micke!
Många kramar