söndag 4 juli 2010

Lärt mig några läxor i da......

I dag har jag lärt mig två saker......

Solen tar även om de blåser massa å de känns kallt!! Tom lilla Rasmus blev röd i dag, han som har sån underbar hy å blir brun på en gång. När vi kom till Ingarö, där vi skulle bada blåste de rakt in mot stranden, de blåste så mycke att man knappt kunde läsa tidningen, ingen av oss smörjde in oss å alla e vi röda... å vita... å fräkniga!!

Om du tar med dig kamera, kolla så att kamerakortet sitter i!!!! Grrrrr va arg ja blev när ja insåg att de inte va nå kort i kameran, ja som ville fota våran härliga da på stranden!!!

Jag är ledig några dagar till, sen jobbar jag helg, jobbar lite, jobbar helg igen (på min födelsedag!!! :( ja som ville ha fest och fira, men så åkte ja på två helger i rad å min födelsedagshelg, fyller år på lördagen, jobbar jag 11-20 fre lör sön!!!)
Sen har jag semester!

Om man kan tro tidningarna rätt så kommer de vara underbart väder i två veckor till! Underbart!!! Men jag är ju så sjukt scrapsugen!! Å inte kan man väl sitta inne å scrappa när solen skiner ute??!!

2 kommentarer:

Hedda:) sa...

Vil bare si fra at jeg titter innom den fine bloggen din jevnlig. Du er flink! Nydelige bilder og levende tekst.

Jeg håper det ikke er så lenge til vi ses. Ble vanskelig nå i sommer, vi klarte ikke finne en helg som passet alle tre familiene, men håper å få ta en tur til høsten.

Vi snakkes, Karin, stor klem fra Hedda.

MartinaN sa...

Jag brukar sitta ute o scrappa om de e fint väder. På kvällen e ju perfekt när de e lite svalare. =)