tisdag 17 augusti 2010

Pappas födelsedag i da...


I dag är det min pappas födelsedag!!
Om han hade levt vill säga....
Han skulle fyllt 71 år.... gammalt
Ja å Rasmus "firade" med pappas favvo tårta, prinsesstårta,
som han kallade för hammarbytårta, för den är ju grön å vit...


Ja hade velat svängt förbi pappas grav i da, men min skjuts mamma blev sjuk å kunde inte skjutsa Rasmus å mig :(

Knasigt när ungen inte sitter still :)


Vet inte varför, men pappas födelsedag å hans dödsdag känns alltid lite tunga, fortfarande, fast de snart är 14 år sedan han dog.....
Här kommer en nygjord pappa video....




3 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

Hjärtat...
Vet precis hur det känns.
Önskar att jag inte behövt säga det, men det gör jag tyvärr.
Du vet att pappa är med dig var dag, steg steg du tar & han ser & har alltid sett på dig med stolhet.
Det vågar jag säga.

Anonym sa...

Jag beklagar verkligen och kan inte förstå hur de känns. Fint att ni firar hans dag och jag är övertygad om att han ser er, ler och är otroligt stolt över dig och dina fina barn. Kram

Lillasyster Sanna sa...

Igår var en delad dag för mig. Igår var det exakt 15 månader sen jag träffade Ernesto. Glädje.
Men samtidigt skulle det ha varit pappas födelsedag. Sorg.

Väldigt vackert kort på dig, som alltid...!
Kramar