söndag 12 december 2010

Ledig i da

En av extra tjejerna fråga mig om ja ville vara ledig i da..... å då ja skulle ha jobbat 8 dagar i rad tacka ja snabbt ja! Så i da vakna ja upp me känslan av att ja hade semester, så underbar va denna lediga da :)


Kajsa sov hos en kompis i natt, när hon kom hem utbröt ett underbart snökrig/lek

















Rasmus gör snöängel
De hela sluta me att Micke slängde ut även mig i snön.... å ja som bara hade strumper på mig....
Så här ser de ofta ut hemma hos oss!

Ja gillar mest att mys, gosa, barnen å micke gillar bäst att brottas....

På kvällen pysslade vi ihop, jag scrappade ungarna pysslade julsaker

Ungarna ser inte så glada ut, men dom e bara koncentrerade

Rasmus gjorde julgran, tomte å ängel


Ja hade fått lite saker av Jessica från Weralena, fina saker, men inte lätt att få ihop nått snyggt med så lite material.... men ja försökte så gott ja kunde.

Ja fick bla ett papper, ett klisterark å lite bling, kåpade ihop detta.
I morrn är de jobb igen å ja hoppas hoppas verkligen att chefen släpper mig lite tidigare så ja kan få se Rasmus luciatåg, men man vet ju aldrig.....

Inga kommentarer: