söndag 14 augusti 2011

Inge dans :(

I fredags skulle Nina å ja dansa hela natten... Men de har hänt nått knas med min högerfot :( de gör så ont när jag stödjer på den, kunde knappt gå på jobbet å gå i trapper gör väldans ont :(

När ja ringde vårdcentralen sa dom att jag skulle dränka in en bommulstuss i alsolsprit lägga mot de stället på foten som gjorde ont, ha foten högt å ta en alvedon...

Hur som helst så kände ja att ja inte skulle klara en natt på dansgolvet så de blev soffan med Micke och Rasmus istället.

Vilken underbar kväll vi hade igår Micke och jag :)
När Mickes pappa var här en snabbis i fredags pratade han om att han å Gittan skulle åka till deras land, vilket betyder att dom ska åka båt.
Ååååå sa Rasmus om ja får för mamma får jag följa med er då??? :) så roligt sagt, om ja får för mamma :) Han fick dock för både mig å farmor, så igår vid 10 drog han iväg med farfar :)

Det va ju midnattsloppet, Micke och jag åkte in och åt supergod middag!!


Det var riktig festivalstämmning på gatorna!! En massa halvnakna tjejer dansade runt och skakarumpan :) skitsnygga tyckte jag, ja hade också skakat rumpan om ja hade så snygg kropp :) onödigt tyckte Micke, varför har dom då lite kläder på sig å varför ska dom dansa runt här tyckte han... Konstig kille!!


Men de kom lite killar också... Dom som skötte trummorna.... Dock inte lika snygga som tjejerna, liiiite rundare och med mer kläder ;)


Så tillbaka till mickes å min supergoda midda!! Shit va gott de va och vad mysigt vi hade!!
Vågar jag erkänna att båda efterätterna är mina :) japp jag kunde inte bestämma mig så det blev både kladdkaka och en tryffel :)


Nu ska vi mysa lite och i kväll åker Kajsa Cornrlia och jag iväg med Birka båten :) ska bli väldans mysigt :)

Inga kommentarer: