tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullensdag




Har ni också ätit kanelbullar ida?? Det är ju kanelbullensdag dag idag och de måste ju firas :)
Önska de va hemmabakade bullar, men eftersom jag just nu bara äter shakes så hade jag faktiskt ingen lust att utsätta mig för den enorma frestelsen de skulle bli att baka, så de blev ica kanelbullar! Dög de me :)

Måste tacka Åsa som påminde mig om bullarna.... För jag är inne på min andra dag med vabb å har absolut ingen koll på vad de är för dag :)



Rasmus och jag tog en tripp till Nacka Forum för att kolla upp hans öga igen och hans rassel i bröstet.... Å ja... Jag mutar min son för att han ska vara snäll hos doktorn, som ni ser på bilden... Han fick en scobidoo tidning, rena rånet 79 kr, 5 olika godisar, 5 små tänkte ja blev 5 stora, typ tuggumi, stor guldpeng, nötcream m.m plus kulglass, två kulor... Ja ja, mamma är lurad men han va jätte duktig hos doktorn!

Just nu sitter ja i soffan med jobbångest!! Har ingen lust att jobba imorrn :(

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: