söndag 23 oktober 2011

Läääängtar!!

Ååååå ja har så mycke roliga saker som ja längtar efter!
( hmmm blev ingen bra mening de där :/ )

Men framför mig har jag:

En pysseldag med Malin och Frida.

En filmdag med sköna Helena, vi ska kolla på alla
Twilight filmer för att sedan se den nya filmen när den kommer.

Övernattning och kurs med jobbet :)

Midda och show på golden hits med Nina!

Sen är de bara 3 v kvar med shake! Lääängtar efter mat :)

Ni förstår! Massa roliga saker att se fram emot!!

Ida har vi tagit med en av Rasmus kompisar på bio, kungfu panda blev de. Felix hoppa från ett träd på dagis och bröt sitt ena ben på två ställen :/
I 5 v satt han i rullstol men nu kan han gå med kryckor, så vi tänkte att lite bio vore väl kul :)



Å de gick bra och va jättekul, Felix va så stark och duktig och hoppa runt på sina små kryckor.

Men när vi skulle lämna av Felix fick båda killarna nån knäpp (dom ville fortsätta leka, men Felix farmor skulle komma)

Ja är så trött på att tjaffsa me Rasmus om allt hela tiden! De här är de negativa med att lära sina barn att ha en åsikt å stå för den ;)



Så jag gick och gömde mig i sängen, ville inte gå upp, ville bara ligga kvar i sängen.
Men efter nån timme i sängen tog jag tag i mig själv och gick upp.... Å bråka lite till me Rasmus :( ibland är de inte lätt!




Men just nu sover hulliganen och vi andra sitter och myser i soffan!

Nu längtar jag efter freda igen, fast endå inte, för på freda har min pappa varit död i 15 år!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: