fredag 13 november 2009

JIPPY

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!
Oj oj oj vilken bra fre 13 de blev för mig!
Jag har haft en enorm panik över att skolan snart är slut, att inte ha vetat vad jag skall göra sen. Men så såg ja en annons om jobb som säljare i en hälsokostbutik 10 min från mig som öppnar i november, så jag sökte.

Va där på interjuv i dag och fick jobbet på stående fot!!! Hon tyckte de kändes så bra mellan oss att hon inte behövde tänka på saken utan gav de till mig direkt! Oj va glad och paff jag blev!

Det är ett halvtidsjobb, vilket känns ok, för då kan jag fortsätta att plugga lite, å så har jag fått erbjudande om att jobba en dag i veckan på praktiken. Så jag kanske kan klara att leva vidare här i radhuset även efter plugget :)

JIPPY JIPPY JIPPY!!!

5 kommentarer:

Malin sa...

GUD VA ROLIGT!!!

GRATTIS!!

PS. CONNY HOPPAS PÅ RABATT! DS.

KRAM MALIN

Jeka (Jessica) sa...

Grattis hjärtat! Jag vet ingen som förtjänar detta bättre än dU!
Ett stort lycka till!

Linda sa...

Ett stort grattis...måste vara som en sten lättar från ditt hjärta. Tänk fredagen den 13:e är inte så dumt endå.
// Linda

kajsa sa...

Grattis!! Va kul hoppas det kommer gå bra puss!

Linda sa...

Åhh vilken härlig kommentar av Rasmus. Tänk om det vore för väl tomten betalade alla julklappar;-).
Halvtid är en bra början...det kanske leder till något mer.
Ha en trevlig helg!
Kram Linda