onsdag 18 november 2009

Vilken vecka!

Tänk vilken tur jag har som har vänner som har koll på mig! :)
Nina skickade mail och tipsade mig om att Charlotte Perrelli skrev om våran kör på hennes blogg, självklart gick ja snabbt in å kolla, tack för tipset Nina!!
Charlotte har både skrivit, lagt upp en massa bilder och ett klipp från you tube, gå in på
www.charlotteperrelli.chic.se så får ni se, riktigt kul!!

Som sagt så hade vi konsert i måndags med kören å Charlotte var gästartist.
Den bästa konserten hitills tyckte min trogna skara som varit på alla konserter, alltså Micke, Madicken, Kajsa, min mamma och mitt ex (tjejernas pappa) Känns alltid lite tomt när kören är slut. Men de va en riktigt härlig kväll!

I kväll har Micke, Madicken, Kajsa och jag varit på Konsumentföreningens egna konsert, detta år var det Elvis tema, en massa underbara, härliga Elvis låtar! En riktig toppenkväll!! (trotts allt regn, å att konserten blev lite försenad då många i publiken fastnat i trafikköer pga av eu toppmöte....)

Å i morrn har sköna Helena bjudit med mig på bio!! Hon har lyckats vinna biljetter och lilla jag fick äran att få följa med!!! Det är en natt visning av nya twighlightfilmen new moon!!! Först är det mingel och mat och sen visas första filmen och den nya filmen på rad!!! Hoppas jag inte somnar!!

Vilken vecka de kommer bli, två konserter och en bio kväll på en å samma vecka!!! Ibland är de bra härligt att leva :)

Inga kommentarer: