söndag 10 oktober 2010

MYS

För någon vecka sedan köpte jag dessa bokstäver på Panduro.
Just nu är det väldigt vitt/svart och stelt hemma hos oss, så ja ville få in lite färg.
Jag köpte tapetprover på inreda.com och klädde bokstäverna med tapeterna.



Nu ser bokstäverna ut såhär :)
Tapeten på S:et är den tapeten vi har i sovrummet.
Tanken är att bokstäverna skall sitta på väggen vid våran soffa, men innan de kommer upp får de stå på bokhyllan.



OJ OJ OJ va gla ja blev när ja kom hem å hitta dessa små rosa julstjärnor!!!

Det är min kära svärmor som köpt den åt mig! Färgen, krukorna och att det just är jultokig=julstjärnor gör mig så rörd! de kan helt enkelt inte bli bättre, hon prickade verkligen helt rätt!!

Suuuupersöta!!


I måndags va de "kanelbullensdag". Jag känner att våran familj måste göra mer roliga saker, roliga vardagssaker, så ja tog med mig familjen till mitt jobb för att äta bullar :)
I måndags va de dax för tjejerna att åka till sin pappa, så jag ringde Fredrik å fråga om han ville fika med oss. Å de ville han, å Kajsas kompis Cornelia följde me. En trevlig stund blev de!
Så mysigt att fira till de lite mitt i vardagen, ska vi göra fler gånger :)

Rasmus tar kort på pappa :)

Fnissiga tjejer som vägrade att ställa upp på kort "normala".....


Min arbetsplats, på andra sidan huset har man en underbar utsikt mot vattnet!
Ja har helt klart en mycke vacker arbetsplats!


I trädgården håller på att byta färg! :) vacker å lite sorligt, känns som om vi alla längtade så mycke efter ljuset, solen, värmen å blommorna. Vi pulsade å svor över snön, så smälte den bort å nu helt plötsligt är de höst!! Konstigt, va hände??

Detta är min favvo ros, "rumba" tyvärr har den inte mått så bra i sommar, men nu har den piggnat till å blommar för fullt!

Jag har valt mycke vildvin i trädgårn för ja tycker den är så underbar när den slår om i rött å får trädgårn att spraka!


Fick 6 "olivbåtar" av mamma å Björne. jag gav två till Cornelia, hon äter oliver å ja tyckte dom passa bra hos henne :)
Jag äter inte oliver och fyllde mina båtar med.... GODIS :) Mycke bättre en oliver ;)
Dom invigdes i går när Nina och Johan kom över. Å va kul vi hade, vi skratta massor! Så skönt, Ja älskar att skratta och vill man skratta är Nina och Johan bra gäster, dom är så roliga!

Inga kommentarer: