torsdag 28 oktober 2010

Pappa I MISS YOU!


I da e de 14 år sedan min pappa gick till jobbet å inte kom hem igen.....

Jag är ledig i dag å tanken va att jag och barnen skulle möta systeryster på kyrkogårn.
Men denna dan å pappas födelseda är jobbiga dagar för mig, så jobbiga att ja knappt kommer ur sängen, ja vill helst bara gömma mig i sängen och slippa gå upp!! Men de är ju lite svårt när man har en massa barn.

Men i stället för att åka till kyrkogårn sitter vi i soffan å äter tårta å kollar på film, barnen å ja.
Tårtan med skylt och extra många roser har bästaste bagarna på jobbet fixat åt mig!



Världens goaste man som vet att denna da är jobbig för mig har köpt blommor till mig!!
Dom finaste ja kunde hitta sa han stolt :) Min underbara man!!


Dom ringde från dagis i da.... Rasmus har fått en gunga i huvvet, en stor gunga å har fått ett rejält sår på/runt ögat, inge vidare :( men mjöl som legat i fryser hjälper :)

Men som vanligt hoppa han ur kläderna och bytte till Sverige dräkten! Rasmus har 4 uppsättningar fotbolls Sverige dräkter..... men de är bara denna han har på sig på bilden som duger! Den med en 10 på.... Zlatans nr... killar....



Å ääääääntligen har dom kommit! JULtidningarna!!!

Mysigt mys i soffan med tidningar!!!

2 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

Jag vet precis hur du mår denna dag gumman.
Du har sån tur att M finns där med blommor.

Lillasyster Sanna sa...

Det är ett jobbigt datum definitivt... :/ Tänker på er alla då!
Många kramar /Sanna