torsdag 4 november 2010

Golden



Fick en fråga om att göra ett bröllopskort till en kompis vars syster skall gifta sig.
Så här blev de, ett socker sött kort :)


Förra helgen va ja å åt och kolla show på Golden Hits, gick me en av tjejerna på jobbet.
Showen va så sjukt bra!!


Vi fick hjälp med att öppna skumpan :)



Frida å ja :)

Men ja jobbade i helgen så det blev tidig hemgång!
Va lite segt dan efter men jag överlevde....... Inte lätt att ha ett jobb där man "syns" måste vara trevlig å är ett högt tempo.... hade varit lättar att ha ett skrivbordsjobb :)
I dag är jag hemma med Rasmus i tisdags natt fick han krupp. han har hostat några nätter så Micke å ja va rädda att de va på G. Så i tisdags kom den speciella krupphostan..... vid 12 kunde han inte andas, eller klart han kan andas men de va inte lätt. Micke satt med Rasmus i fönstret, men fönstret öppet, vi proppa i ungen allt vi hade i hjälpväg hemma. de blev inte mycke till sömn. Nu är han bättre så i morrn blir de dagis igen :)
På lörda ska mamma, Björne, Micke å ja på konsert och lilla syster yster ska va barnvakt åt Rasmus, hoppas inte hon förväntar sig lugn å ro ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Darling...darling... Tack sååå jätte mycke för kortet den är suuuper fin och perfekt! Jag har bara fått skriv torka vet inte vad jag ska skriva inne i kortet, ngn fint och romantiskt??

Puss på dig, så ska jag gott göra dig nästa gång vi ska ut eller ni kommer till oss...

Hemmabloggaren sa...

Ja det där med krupp är ingen lek, stackarn.

Jessica sa...

Golden e kul. Krupp e INTE kul!...Kram vännen