tisdag 30 november 2010

Körkonsert


Bästaste Katrin å ja!

I går va de konsert dax för kören ja sjunger i.
Ja hade en solosång, vilket ja inte berättat för nån annan en Micke.....
Min familj/vänner som va me hade blivit väldans förvånade när mitt namn roppades ut å ja stegade ut på scen. om de lät bra har ja ingen aning om.... man minns inte när man e klar vad man gjort e mest glad att man överlevt :)


Här har ni våran "lilla" kör på 950 personer, plus de 2500 i publiken...
Vilket betyder att denna lilla värmdötjej sjöng för 3450 personer i går :) Inte illa.



Bilderna är lånade från Gabriels blogg


Bästaste körledaren som va lyrisk å älskade oss alla efter konserten.
De bästa va nog efter konserten när min familj kom till scenen å mötte mig.
Mina döttrar Micke, mitt ex å min bästis Jessica med dotter kom å kramades :)
Å inte nog med de, jag hade tre vänner som satt högst upp på tredje parkett som snabbt tog sig ner å kom hoppandes över stolsraderna!! En syn ja aldrig kommer glömma å som gjorde mig så lycklig!! Helt obeskrivligt! Tänk att folk lägger pengar och energi på att komma å se min kör!
Ja blir rörd bara ja tänker på de!
Efter konserten åkte mina döttrar plus Cornelia, Micke ja å mitt ex Fredrik till Mc Donalds, köpte me hem å åt ihop här hemma. tänk vilken tur jag har som har en sådan bra relation med mitt ex, å att Micke har de, att vi kan sitta här allihopp utan problem å ha en trevlig stund tillsammans! Vilket bra ex ja har!! :)
I da tog all energi slut och febern tog över, säkert en total urladdning från igår som gjorde de.
Ja har legat i soffan hela dan efter att ja lämnat Rasmus på dagis å inte rört en fena!

4 kommentarer:

Xet sa...

Hej. Ville bara säga att det lät jätte bra när du sjöng ditt solo. Och att jag också är välldigt glad över att vår relation, är så bra som den är. Både med dig Karin och med Micke.

Jessica sa...

Karin Karin, du strålar alltid som en stjärna på scenen. Och det lät jättebra! Jag vet att det krävs nerver för att stå där och sjunga framför så många människor och du gjorde det med bravur :)

Kajsan sa...

Du var grym ju! :)
Tack för att vi fick komma! <3
Kram å finaste helgen!!
Kram Karin

Lillasyster Sanna sa...

Måste låtit helt fantastiskt! Du strålar verkligen så det kommer inifrån - ut...

Massa kramar!