fredag 5 november 2010

Vilken da :)

Tänk vilken tur ja har haft i da :)

Först hade ja förnånen att ha en liten kille som trotts att han sa att han ville sova lite till endå vaknade snabbt å hoppa ur sängen glad.
(men nej, ja kom trotts försent till jobbet trotts att vi pratat om på personalmötet i går om hur viktigt de är att komma i tid..... jo ja vet de..... men ;)

Sen hade tydligen min chef vaknat på rätt sida å skickade hem mig vid 3 fast ja jobba till 17 :)
Men ja i min lycka över att få gå hem innan solen gått ner skulle bara packa upp alla varor innan ja gick hem..... vilket gjorde att ja gick från jobbet när solen gått ner 15,40, tänk va hemskt! Solen är redan borta vid 16!!!
Min goa man å son kom å hämta mig, vi köpte lite gott med oss hem.

När vi kom hem satt min ex man å döttrar i soffan, Madicken hade bytt på marsvinen.
Tänk va lyckligt lottad ja e som har en sådan bra relation med mitt ex att han kan sitta här i min soffa när ja kommer hem :)

Vi åt go mat, Rasmus somna snabbt i soffan, snarka som en hel karl, sen satte vi på film Micke å ja "the blinde side", oj va mysigt de va att få kura upp sig hos sin man medans tårarna rann, för de va en riktig tårdrypare!

I morrn ska ja på SyFestivalen me Jessica å sen konsert med Micke å mina föräldrar, syster yster kommer hit å e me Rasmus.

Inga kommentarer: