söndag 7 november 2010

We will rock you





Oj vilken kväll de blev i går!!

Det började med att Micke, syrran och ja lagade mat till mamma och Björne.
Det blev rådjursstek, svampsås, grönsaker och potatis till efterätt äppelpaj och vitchokladmousse med lingon. Gott gott gott :)

Syrran va kvar hemma med Rasmus, Micke mamma Björne och jag drog oss i den kalla natten mot Cirkus och "We will rock you" å de måste ha varit de absolut bästa jag någonsin sett!!! Shit ja vet inte hur månge gånger jag fick rysningar över hela kroppen.

De värsta är att man vill ju bara ställa sig upp å sjunga!!

Jag har nog aldrig hört så många bra röster på en musikal! Helt sjukt bra va de. Men ja kände när jag satt där att detta skulle tjejerna vart med på!! Ja tror Kajsa och Madicken skulle ha älskat detta.


När showen va slut ville aplåderna aldrig sluta, 5 gånger kom sångarna och bandet tillbaka och tillsist körde dom ett sjukt bra extra nr. Tänk att stå där på scen framför ett stående Cirkus med aplåder som aldrig vill sluta! Måste varit underbart.



Efter föreställningen lämnade vi Cirkus höga av glädje och med ljus mot gravar

Först tände vi ljus för Björnes mamma och pappa på minneslunden
En bit längre bort ligger hans mormor, morfar och lillebror som dog i en motorcykelolycka blott 18 år gamal.



En varm god puss i mörkret/kylan i ljusens sken



Sen åkte vi till min pappas grav som till min förvåning redan hade ett ljus tänt!!
Alla blommor ja hade planterat sist va borta, måste fixas, blommor ja inte planterat fanns där....
Nån mer en jag går till pappas grav!

Det blir så häftigt när man tar kort i mörkret, de blåa skenet är mamma som håller i en ficklampa.

I dag har det varit ännu en vacker dag med sol å kallt.
Rasmus hitta till sin glädje is :)
Här hemma har vi inge varmvatten å knappt nå varme på elementen!
Men en massa tände ljus sitter jag ensam med täcke i soffan.
Micke är på fotboll med Björne och Rasmus har cyklat upp till mormor :)


Inga kommentarer: