fredag 4 mars 2011

Varning till känsliga läsare!

JAG VILL VARNA KÄNSLIGA LÄSARE!!!
Detta inlägg kommer inehålla bilder på mitt "magflebb", tycker ni fläsk är äckligt bör ni sluta läsa NU!! :)

I kväll efter jobbet ska ja ut med några från jobbet..... eller ut å ut, vi skall gå till restaurangen bredvid cafét ja jobbar på. Dom ska äta ja ska titta på :) Å kanske lyxa till med en bubbelvatten :)
Så när jag skulle plocka ihop kläderna jag skall ha i kväll så låg dom där..... Mickes jeans.....
När Micke å jag träffades så kunde jag ha hans jeans, så vi köpte tillsammans å delade på brallerna. Men de senaste åren har ja absolut inte kunnat ha hans jeans. Men så låg dom där.... å ja drog dom på mig!



Å ja, jag kan ha Mickes jeans igen!! :)

Så när jag endå höll på att pröva saker så tog ja fram favvojeansen!!
Jag köpte dom för 1 år sedan, eller jag köpte ett par först som gick sönder i gylfen, dom va underbara, jag älskade dom! Men så gick dom sönder å de fanns inga kvar i min storlek så jag tog en storlek mindre å tänkte att jag ska ända banta..... Jag började på viktväktarna (vi pratar början av 2010) men gick inte ner så mycke att ja kom i dom, så dom fick ligga kvar i lådan.

Den 2 feb, alltså 1 månad sedan prövade jag favvojeansen.... så här såg de ut då...


Ganska stor glipa.....


Å vist jag kunde knäppa dom om ja la mig ner på sängen å kämpade lite.....

Men inte kan man ha dom när de hänger ut så här mycke "flebb" å de inte går att sitta i dom!!!

MEN i dag ser dom ut såhär på!!!
(å bli inte rädda, ja e inte så sliten som ja ser ut, bara osminkad, oborstad och nyvaken!!)



Som ni ser inge flebb som hänger ut!!

Men de vanliga problemet med för stora i svanken :( Men men, man kan ju inte få allt :)
Wiiiiiiiiiiiii så kul!!!
Å så e ja ledig i helgen å de gör inte denna dag mindre tråkig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow! Snygging!! Grattis :) kram Helena

Mika sa...

Vad fin du är Karin:) Grattis!

Kram Mika

Jessica sa...

FAAAN VA DU E DUKTIG!!! Förlåt att jag svor, men du e sååå himla fin! Jag hoppas att kvällen blev kul, även om du kanske "bara" drack bubbelvatten ;) STOR KRAM & PUSS

Ellen* sa...

Åh - så gøy å komme inn i klær som har vært for små! Du er bare såå utrolig flink - og kjempefin! Håper du hadde ei bra frihelg!