onsdag 2 mars 2011

Oj va tiden går......

Oj va länge sedan de va ja blogga, förlåt!!

De har hänt så mycke på sista tiden.
Jag har scrappat med bästaste Malin förra helgen! Så sjukt kul, jag har inte scrappat på 1år!!
va lite ringrostig, syns på scrapperna, jag ska visa er nån da.
de enda som va liiiiite jobbigt va att Malin och Micke köpte MC Donalds hem.... ingen här hemma här ätit något sånt framför mig en så länge. De luktade underbart å såg underbart ut! Men jag tittade bort å kolla inte på dom när dom åt å vippsva de över å jag hade klarat mig!

Just nu håller ja på att göra inbjudningskort till "bröllopet", 21 st, tar en evighet å som vanligt när man håller på med sånt som är lika lika lika är att man undrar va f*n man håller på med, hur man kan ha varit så dum så man gör dom själv. Men jag kämpar på å hoppas jag hinner klart inna "bröllopet" ;)

Å sen en stor sak som hänt..... JAG HAR SPRUNGIT årets första runda!!!
Japp i går va de 1mars å i min kalender hade jag skrivit att jag skulle springa igår.
Sagt å gjort, jag rotade fram springkläderna, snörade skorna å gav mig iväg!!
Å trotts att jag inte sprungit på 6 mån så klarade jag att springa hela min vanliga runda på samma tid som sist jag sprang :)

OJ OJ OJ va stolt jag va över mig själv å goaste Kajsa kom med vatten till mig när jag flåsande kom hem.

I dag är det 2 månader sedan jag började med pulver!!
Jag lovar att ni ska få se bilder, så får vi se om de blivit nån skillnad sen sist :)

Nått ja märker är att brösten minskat :( Tråkigt, ser inte så kul ut längre, men men........


Jag har fått nyckelben i stället!!
Upptäckte dom idag. Kolla sa ja till min mamma (som fyller 59 år i dag) och Madicken, jag har fått nyckelben! åååå fy va äckligt sa Madicken, gör inte sådär de ser skit äckligt ut!!!

5 kommentarer:

Susanne sa...

Wow, vilken snygging! Jag måste säga att du är otroligt duktig!!

Nina sa...

Grattis till nyckelben & löparrundan!! ;0)

Du är snygg som vanligt, längtar till jag får se dig igen <3

Vi får ta och träffas!

Kram

Malin sa...

Förlåt stumpan för burgaren!!! Men det gör dig bara starkare... ;-)

Jag har nog aldrig haft nyckelben, snyggt är det i alla fall!!!

Conny var inte helt främmande för att vi skulle börja ses och skrappa en gång varannan månad... Kul!!!

Hoppas vi ses snart igen!;-)

kramar malin

Jessica sa...

Ha ha ha, Madicken e för skön :D Hon e underbar med alla sina kommentarer. Nyckelben, synliga eller inte, snygg kommer du hur som hellst alltid att vara ;) Ser fram emot att få fira er bröllopsdag :) Puss

oddbrownbird sa...

He he, nyckelben kan vara bara att ha.

Mina barn har också kommenterat nyckelbenen. Själv har jag aldrig reflekterat över dem nämnvärt =)