tisdag 22 februari 2011

Snö snö snö


Om 2 1/2 månad skall vi ha våran "förnyalöftenafest" här!!!
Kännns bra konstigt, just nu är allt täckt med snö å ser inte vidare mysigt ut.
2 1/2 månad...... det är inte långt kvar!
Igår va ja på Panduro och köpte material till inbjudningskort, här ska pysslas.
Och så ringde jag och bokade en borglig vigselförättare.
Hon heter Helena Valentin, kan inte bli fel med de efternamnet! Helena lät supertrevlig
och jag tror han kan göra vår lilla sermoni jättevacker och fin.
Igår hämtade mamma ut min brudklänning från affären, så nu står det en jättestor påse i hallen :) Känns magiskt! När vi gifte oss Micke å jag va Madicken så besviken för att jag inte hade fin klänning. "Vadå linnebyxer" tyckte hon. Nu har jag köpt en drömklänning, men jag tror inte Madicken bryr sig lika mycke denna gång ;)

3 kommentarer:

PETRA sa...

snygg header!
är allt bra med dig? :)

odd brown bird sa...

Lugn bara lugn, när det väl sätter fart å töar så går det fort. Lycka till med förberedelserna.

Karin sa...

Hej Petra
Tack för komplimangen,
å tackar som frågar, ja har de bra!! Å ida när solen skiner kan man ju verkligen inte klaga!
Hoppas du har de bra me :)

Å Odd brown bird
Tack för dina kloka ord, jag hoppas de töar snart... nuuuu :)
Å tack för lyckoönskningarna, ja längtar så mycke, ska bli sååå kul!!