onsdag 9 februari 2011

Hej solen :)


Ååååååå va underbart de är när solen skiner!!!
Men lite tråkigt att jobba inne där man knappt ser den :(
enda gången ja ser solen är när jag går ut i serveringen för att servera
gästerna något. Då skiner den så starkt in i vår servering.


Ja hade en tråkig morgon i går. Rasmus va jätteledsen när jag skulle lämna honom

å fröken fick bända bort honom å när jag gick hörde jag ända ut till grinden
mammmmma mammmma en hjärtskärande skrik.
De gör ont å hela dan känner man sig som en dålig människa!



Så på lunchen bestämde jag mig för att dricka mitt te ute på våran altan på jobbet i solen,

Härligt tyst med solen värmande..... självklart hade ja solen i hela ansiktet å inte bara i halva som jag har på bilden.



På min kvällsfika hade solen gått ner å ja satt i fikarummet istället.
Å som alltid så sitter jag å läser mattidninga!! å all mat ser så otroligt god ut å ja drömmer om den dan jag får äta igen..... bara 33 dagar kvar nu.......

På kvällen igår på jobbet kom en av våra stammisar in, han har varit i Tahiland i 2 v å FY F*N va brun han va!!! Å de fick mig att längta så mycke till våran Turkietresa!

Men först är det "förnyavåralöften" fest..... om vi nu hittar någon lokal :( Ja letar å letar å letar!!
Blir galen snart, kunde knappt somma igår för att jag låg å funderade på vad vi ska göra om vi inte får tag på någonstans att vara.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur stor lokal ska det vara och vad har du för krav på lokalen?
Kram Helena