söndag 6 februari 2011

Galet mycke folk!

Oj oj oj vilken helg!!!
Igår va de mycke folk...ida va de SJUKT mycke folk!! De fina vädret gör att folk gärna kommer till oss å fika, tom uteserveringen va full :) De va så mycke folk att vi kanppt hann att diska i samma takt som folk fika, de fanns inga koppar, glas, brickor, tallrikar, skedar alla bullar tog slut... de va galet! På slutet av kvällen orkade ja knappt stå för att benen värkte å ryggen AJ!
De va sååååå skönt att få slänga sig i soffan när jag kom hem efter 20,00.
I dag har jag bokat en till resa! Denna gång är de resa utan familj, min årliga tjejtripp med Birka är bokad :) Den 22 juli drar Bästaste Malin och Galnaste Frida å ja till Bornholm och Visby!!
3 Dagar av äventyr :) Inte behöva göra frukost, lunch midda, å kanske lite spa å shopping.
Självklart längtar ja mest efter maten :) Men de är väl inte så konstigt just nu! Ja e ju såååå hungrig.
På ons då har jag 5 v kvar med pulver, har jag tur har ja lyckats gå ner dom 10kg jag har kvar.
Känns som om nedräkning börjar nu... bara 5 v kvar, har alltså kommit halvvägs :)
Nu ska ja kolla på solsidan på tv 4 webbtv :)

1 kommentar:

Malin sa...

Ska bli sååååå kul!!!

När behöver du senast ha pengarna???

Mvh Malin