tisdag 1 februari 2011

motionsdax

Jag har dragit på de länge nu!
Fast jag vet att jag mår bättre och behöver de för viktminskningens skull så har ja inte gjort de.
Ja pratar självklart om motion! Jag är en periodare, en sån som springer mycke eller kör styrka å så kommer nått ivägen, typ sjukdom som gör att ja lägger av å sen börjar ja inte igen....

Å så e jag lite konstig för jag måste skriva upp de för att de ska bli av. Så förra veckan när jag va sjuk tog jag fram kalendern och börja skriva in vilka dagar jag hinner med motion.
Jag har inte vågat mig på att springa en, så de blir promenader istället. Mist 3 dagar i veckan måste ja röra på mig. Så imorse efter att ja lämnat Rasmus på dagis tog jag mig en 50min promenad. Jag försöker gå så fort jag kan. Vilket e lite lurigt för de är så halt där det är snö.
men jag pinna på och kom hem svettig.

Men den första Mars måste ja börja springa för att hinna få upp flåset ordentligt till vår ruset, så då hoppas ja att snön är borta!

2 kommentarer:

Malin sa...

Gud va duktig du är!!!

Keep it up!!!

Bamsekramar från Malin

Anonym sa...

Det stavas inte En det stavas Än