söndag 30 januari 2011

Turbohandla

Äntligen feberfri, men så svimmig!! Varför, varför är ja fortfarande matt??
Kan de vara för att min hjärna är full med snor??

Jag skulle storhandla med min svärmor i da, vi hade varis vagn å swich sa de så va hon borta!
Jag försökte handla snabbt.... men endå kom hon tillbaka å hämta mig, då va jag vid mjölken å hon redan färdig..... Å ja va helt slut efteråt. vilket gör mig rädd, hur ska ja orka en 10tim arbetsdag i morrn om ja knappt orkar handla med turbosvärmor???

Men så har vi ett av min största problem..... hitta lokal till dan då micke å ja ska ha 5 års bröllopsdagsfest! Verkar helt omöjligt :( Har ringt och kollat nätet efter nått med vettigt pris. Men fy va allt är dyrt :( Inte ens Värmdöbygdegård va ledigt. Men i morrn ska ja gå in på Bistro bredvid mitt jobb å böna å be, för se vad dom säger..... Håll tummarna för mig!

Å så har vi stackars Micke, han måste undra om ja e riktigt klok..... kan verkligen inte se denna videon utan att gråta!

Inga kommentarer: