fredag 7 januari 2011

Fredagsmys......

Nä lika hungrig ida me.......
Ja kan lova att jag lääääängtar efter att detta skall vara över för fy va hungrig ja e!!!

I da va första dan sen ja börja med pulver som ja satt me när familjen åt mat, jag har jobbat kväll de andra dagarna, men i da fick ja sitta med min chokladshake å kolla på när resten av familjen åt taco! Dofterna.... å dofterna... å mat!!!



Min chokladshake


I morrn ska jag på "Leva Livet" en musikal med 80tals musik, ska bli super kul! En av bagarna på jobbet har vunnit 5biljetter å valde att bjuda me lilla mig!! Så kul, va smickrad å glad jag blev :) Vi ska äta innan.... eller dom ska äta å ja får kolla på, usch vilken prövning de kommer bli.... men ja tror de kommer gå bra, eller klart de kommer gå bra, men ja kommer vara sjukt avis!


Så har vi den där "lilla" clinton vi har här hemma.
En stor hund full med kärlek och pussar!









Clinton med sin snutte :)
Nu orkar jag inte sitta här hungrig nå mer! Jag har varit vaken i 16 timmar och av dessa har jag varit hungrig 13. Så nu hoppas jag i säng å sover bort lite hunger ;)
Är ju endå dax ja som ska jobba halv tidigt i morrn.
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vad duktig du är! Hejja!

Japp, idag startar jag med colan..