torsdag 27 januari 2011

Resa bokad

Jaha då va man innne på 4 dan med feber.....
Men jag har lovat att jobba i morrn 15-20. stackars den som jobbar med mig i morrn, för ja kommer inte orka att städa på jobbet, ja tar kunder så får den andra stackarn städa :)

I dag har vi bokat resa!!! Efter mycke om å men så blev det Turkiet med all inclusiv.
Ska bli spännande, jag har aldrig haft all inclusiv förut å aldrig Turkiet heller.
Jag är ju en sån där feg människa som tycker de är läskigt att åka till ställen man aldrig varit på förut..... Jag försökte in i de sista att få Mallis, men priset är ca 4000kr mer för Mallis så jag gav upp.


Hit skall vi, ser ju inte så pjåkigt ut på bild!
Tänk om 4 mån sitter vi på planet till Turkiet!
Å då ska jag väga 65 kg :)

Men nu när resan är bokad kan vi släppa de å bara planera vårt "bröllop",
Kyrkan är redan bokad, Micke gillade dock inte tiden så vi får se hur de blir med de ;)
Just nu söker jag med ljus å lyckta efter någonstans att ha festen.... eller fest å fest de blir lite smörgåstårta å vanlig tårta :)

Den 2 feb har jag gått på xtrawaganza i 1 månad. Om jag vågar ska jag lägga upp bilder å mått från första dagen å mått å bilder då, den 2 feb..... men bilderna från den 5jan är inte så roliga, pinsamma, får se om jag vågar!

3 kommentarer:

Nina sa...

Trevlig resa! <3

Malin sa...

Avis...

Vill också åka...

Vill också gå ned i vikt...

Får nog göra som du... sätta upp mål och belöna mig med en resa... BRA!

Du är duktig! 6kg är mycket!!!

You GO girl!!!

Kram Malin

Anonym sa...

Stackare som fortfarande är sjuk. Hoppas verkligen att de gick bra för dig att jobba idag.

Turkiet är härligt! Jag har varit där och de är så vackert, billigt otroligt god mat och väldigt mycket vänliga människor. Ett tips är att besöka ett hamam. Ett turkiskt bad. Det är en upplevelse och en väldigt skön sån. Som en bastu där man sedan blir skruddad och tättad för att sedan få en härlig oljemassage. De tycker jag verkligen ni ska unna er. Kram och krya på dig.