torsdag 20 januari 2011

Drömmer

Så har kräksjukan kommit å gåt här hemma!!
Den enda som blev sjuk va Micke, alla vi andra klarade oss, konstigt! Kanske inte kräksjukan utan nått han ätit?? men riktigt dålig va han stackarn!


Vet ni va detta är???? Jo såhär ser min frukost å lunch ut nu för tiden! Det är svårt att passa in shakerna så dom stämmer med mina raster på jobbet. Så oftast slänger jag i mig en shake på stående fot i köket och så tar jag med mig ett glas vatten å en varm the när jag har rast.

Det händer mycke här hemma.... eller de planeras mycke här hemma!

I maj har jag och Micke varit gifta i 5år!

Med tanke på att jag va väldans gravid, vi inte hade någon fest så tänkte vi fira lite extra i år.
Så nu planeras hur den festen ska se ut :)


Som sagt, ja va ju väldans gravid sist å de vore så kul att få va fin detta år


Å så ska micke å ja resa, en 5 års bröllopsresa kanske :) Nu är bara frågan vart???
Jag vill Mallorca.. eller Grekland, men Micke har hittat Turkiet.....
Vi får väl se vart vi hamnar....
Å så fyller jag 35 år i sommar, men de brukar vara så svårt att få ihop nån fest mitt i sommaren :(


4 kommentarer:

Anonym sa...

Har han ätit på Vita hästen? Min pappa och alla hans jobbarkompisar blev dåliga efter att ha ätit där i veckan.

Karin sa...

Hej anonym

Jo han åt faktiskt på vita hästen samma dag som han blev dålig.....
Kanske därför vi andra inte blev sjuka....

MartinaN sa...

Palma nova är helt underbart. Viva palma nova är nog Mallorkas finaste hotell med relax och spa. Lätt att ta bussen till Palma och kolla på den fina katedralen bla. Rekommenderas varmt då jag har varit där 2 ggr.

Lillasyster Sanna sa...

Oj, att du blir 35. Du ser fortfarande inte en dag äldre ut än 25 (om ens det)! :-O

Jag visade bilder häromdagen för Ernesto, på mig som liten. På flera bilder var du med, som tonåring, och han trodde att det var jag som tonåring först, haha.

Sen hittade jag massa bebisbilder på Kajsa, när både jag och Katja håller henne i famnen. Så små vi alla var...! Och bilder på Madicken, när hon var i nysättra med oss.

Hoppas ni får en underbar resa, vart ni än åker!
Ses idag!

Kramar