söndag 9 januari 2011

Ingen riktig helg när man jobbar.....

Så va de söndag.....
de känns så konstigt när de är helg å man jobbar.
Familjen ligger oftast å sover när man går till jobbet. Micke och Rasmus har åkt skridskor hela helgen. Jag hade så gärnaq velat varit me, eller åkt pulka med barnen, men men, så e de när man jobbar helg. Känns som om man missar halva livet :(

I dag är det min 6 dag med pulver. Shakerna rinner ner lättare nu en dag ett. Jag är varken cola eller godissugen, men de e klart att jag går å luktar på bullarna på jobbet å drömmer om den dan då jag får äta en igen. Jag saknar mat mest, å när dom lagar mat i köket på jobbet å ljuvliga dofter sprider sig, då suger de i magen.

Men jag kämpar på å känner mig faktiskt väldans stolt över mig själv som klarar detta! För klara de ska ja :) I morrn är det bara 14 veckor kvar :)

I morrn är jag ledig, å go som han är Micke så ska han ta barnen så jag får sovmorgon!! Ska bli underbart! Så i morrn hoppas jag verkligen att jag får tid att byta headen här på bloggen, ut med julen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Heja! Vad duktig du är! Klart att du klarar det!
kramar Helena

Malin sa...

Hej Stumpan!

Jag lider med dig!

Jag hejar också på dig!!! Stöd är det man behöver!!!

Kramisar Malin