torsdag 6 januari 2011

Hungern sliter å river

Oooooo i da har de varit väldans jobbigt!!!
Hungern har riktigt slititgt i mig. De suger svider å knorrar i magen.
Måste ja påminna om att jag jobbar på ett café. att allt jag gör har med mat bullar å annat gott att göra! Semlor, underbara fina semlor.... eller ja skulle kunna äta vad som helst just nu!!
Jag Rickard stängde ihop ida på jobbet. När jag gick plockade jag me mig 2 chokladbollar till Kajsa. Ehhhh du ska inte äta dom där själv va sa Rickard. Nä då sa ja, dom e till Kajsa sa ja.
Bra sa Rickard, ja bryr mig om dig sa han, vill ju inte att du ska äta dom där.
De va väl gulligt av honom.
(hitta den här chokladbollsbilden bland Kajsas bilder här på datorn :)
Varför Kajsa förtjänar chokladbollar.....jo de är nämligen så att denna svarta krabat bor hos oss just nu, hans matte är i Mexico å då får han bo hos oss. I 2 veckor skall han vara här.
Clinton som han heter är en glad tokig grej, liknar mycke Rasmus, dom är ju lika gamla , så dom är lika galna :)
Kajsa är superduktig, går ut med Clinton trotts att de idag va riktigt skitväder här ute i skärgårn!! Å så tog hon hand om Rasmus en stund som vägra gå upp till mormor i da när ja gick till jobbet. Så ja tyckte Kajsa förtjäna lite uppskattning.
Håll tummarna för att ja inte e lika hungrig i morrn!!!

Inga kommentarer: