tisdag 18 januari 2011

illa

Har inte mått nå vidare i dag!!
Har haft så ont i magen, så ont att det varit jobbigt att stå upp på jobbet.
Jag har verkligen längtat hem. Ville bara slänga mig på soffan i fosterställning och bli omhändertagen. Va rädd att de va nått med pulvret som inte va bra för magen, att jag kommer bli tvungen att sluta....... men så ringde min älskade man till jobbet å berätta att han låg hemma magsjuk......... å kanske därför ja mår som jag mår, så nu blev de inget ligga i soffan å bli omhändertagen, de blev till att skynda sig hem å ta hand om sjuk man och hungrig son :(

1 kommentar:

Nina sa...

Grattis,
Sofie kom hem från dagis igår och var magsjuk. Hon hade bajsat ner sig på dagis och det är inte så kul och göra det på dagis inför sina kompisar men det är väll dax för alla dessa härliga sjukdommar nu efter jul och nyår...

Men krya på er! <3