lördag 1 januari 2011

Nyår

OJ vilket bra nyår vi hade!!
Som tur va så tog ja på mig tights å en stor skjortblus, för maten vago att ja åt tills ja nästan sprack!!! Toast skagen, oxfilé, potatisgratäng, svampsky, fruktcoktail, glass å kladdkaka behöver ja säga mer!!

Rasmus och Vilma lekte bra, vi vuxna spela spel och mycte med chips och popcorn.
Så kom tolvslaget och vi pulsade ut i snökaoset!!! Mitt nylockade hår dränktes i snö, ja va helt vit i håret å mitt smink.... herregud va ja såg ut!!! Men ungarna njöt i stora drag vi fick i väg fyverkerierna å fick i oss skumpa.

Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett toppenår! Fast lätt å säga nu när man ligger ledig här i soffan med chips och Sällskapsresan 2 på tv :)
Fråga mig igen sen på ons när de e dax att gå tillbaka till jobbet..... å mycke jobb blir de då 2 chefer är lediga och vi andra måste täcka upp!

Som sagt, just nu ligger ja å Micke här i soffan å myser å Rasmus leker med bilar..... naken som vanligt!

Hoppas ni också haft de bra!

Inga kommentarer: