tisdag 4 januari 2011

Mjukisbrallor

Jag har lovat mig själv en sak.....
Att inte tjata mer på tjejerna om mjukisbraller!!! Usch de va svårt å satt långt inne!
när jag va runt 18 skulle ja å mina föräldrar åka utomlands ihop. När vi skulle åka kolla mamma på mig å sa -Ska du ha dom där brallerna på dig får du inte åka me!
jag hade jeanshängselbyxer på mig, nått som va väldigt poppis då.

Jag kände mig så kränkt å tappa allt självförtroende. Detta va såklart inte första gången min mamma kommenterade min klädsel. Mamma hade en fin inredningsbutik (eller faktiskt 3st) å min klädstil passa inte in. Jag kände mig alltid fel.

Så vad gör ja nu.... jo ja tjatar hela tiden på tjejerna å deras kläder.... Ja har blivit min mamma!!!!
Ja vill att mina döttrar å son så klart ska känna sig trygga med mig, inte dömda eller "fel".

Igår när tjejerna kom hade Kajsa så snygga taihgts på sig å snygg tröja, å hon va så fin!!
Så sa ja till henne att ja bestämt mig för att inte tjata på hennes kläder.......
Å vipps så försvann hon upp på sitt rum å kom tillbaka i...... mjukisbraller!!
ja ja, nu har ja sagt de så får ja stå för de!!

1 kommentar: