lördag 15 januari 2011

vill äta....

Uff just nu känns de tufft!!
ja e inte hungrig...... men.....
Jag jobbar på café med massa gosaker omkring mig å mat...... ja verkligen längtar efter att känna smaken av mat! å så nu när de är helg å man slipper alla frestelser på jobbet... ja då e de helg å familjen frossar i godis, saltapinnar, ostbågar och popcorn..... å mat! I dag åt dom pommes med kött å b-sås!
De såg så gott ut å luktade så underbart att jag började gråta!

Men som tur är så har jag en underbar man som tröstade mig å sa att jag skulle vara stark, att jag va jätteduktig och klarade detta! Att när allt är klart och över så ska vi åka utomlands......
Å ja försöker verkligen att fokusera på att klara detta, men just nu vill ja bara äta!!!
(men ni behöver inte oroa er, jag ska inte äta!!!!)

Tänk om ja är den enda i extravaganzas historia som inte klarar detta, som trotts 15v med pulver inte går ner ett skit! Tänk om mitt fett sitter så hårt att de aldrig rinner av!! Tänk om ja gör allt detta i onödan!! shit va rädd jag är!

2 kommentarer:

Mika sa...

Kämpa på gumman, vad duktig du är!
Promenerar gärna raskt med dig ngn dag, det skulle lata jag behöva:)

Kram Mika

Karin sa...

Hej vännen

Tack för stödet, ja behöver de verkligen å känner mig stark när jag får peppande kommentarer!!

Å du, passa dig så jag inte tar dig på orden å släpar ut dig på promenad :)

Kram kram