onsdag 26 januari 2011

Fortfarande sjuk

Vart bor allt snor när man inte är sjuk???
Jag har fortfarande hög feber, ibland fryser ja så ja skakar ibland svettas ja så de rinner.
Orkar inte så mycke mer en att shaka mina shaker, ligger i soffan med täcke hela dagarna.
Får liggsår å ont i hela kroppen. Blir så avis på min duktiga man som varje dag när han kommer hem från jobbet svidar om å tar sig en springtur!!! Usch, blir så avis på honom så ja nästan blir irriterad! Fy va han e duktig, å ja bara ligger här som en valross :(

Å du Helena.... nu har jag gått ner 6 kg!! Å denna gång har jag inte skrivit fel ;)
Bara 11 kg kvar nu eller kanske 16 kg, de beror på om ja vill väga 60 el 65kg.
Så håll tummarna att de fortsätter gå så bra som de gjort hitills :)

4 kommentarer:

Nina sa...

6 kg!!!! OMG du är ju så duktig!!! <3 Kul att det fungerar så bra, men synd att du är sjuk. :0(

Håll lågan uppe!

Så syns vi snart.

Anonym sa...

Jippi!! Du e min idol!
Fasen vad duktig du är, du kommer vara helt sjukt snygg till sommaren med tanke på hur snygg du är redan :D
Krya på dej och kom ihåg att berömma dig själv riktigt mycket!
Kram Helena

Karin sa...

Ååååååå tjejer, mina underbara tjejer!!! Me love you!

TACK för att ni stöttar mig!!
Jag behöver de mer en ni tror å ja suger åt mig allt ni säger som en svamp!

Å Helena, du har rätt, jag borde berömma mig mer, men vet inte varför ja inte kan! Jag litar inte på mig själv å slår ner på mig själv hela tiden :( Dumt, ja borde vara stolt, men jag är bara rädd.

Nina, nästa helg ses vi :) Längtar, vi måste prata om hur vi ska göra med barnen. Å så ska vi frossa loss i..... bubbelvatten... :/

Kram på er!

Nina sa...

Ta med barnen! Det blir kul för dom med!!
Har ni alla eller bara musmus??
Om alla kommer så blir det ju "barnkalas" med alla våra barn <3