torsdag 17 februari 2011

Love is in the air :)

OJ OJ va de händer en massa roliga saker just nu.
Micke å ja funderar å planerar å dividerar...... Mycke "bröllopssnack" e de här hemma just nu!

Å trot eller ej, men igår åkte Rasmus min mamma å ja in till stan och köpte en bröllopsklänning till mig!! :) å de va så kul! Å Rasmus va så duktig trotts att han är sjuk å mamma å ja hade en väldigt trevlig stund :)


Denna klänning blev de! Som ni kanske vet så va ja väldans gravid när Micke å ja gifte oss. Ja kände mig inte så fin i mina linnebyxer å enkel vit klänning.
Så nu tänkte ja att denna gång ska ja känna mig superfin!!

I da kom även västarna jag köpt till Rasmus å Micke på posten.
Usch super dålig bild, men ni kanske kan tänka er. Micke va så sjukt snygg i sin väst!!
Nu kommer de "jobbiga" när ja beställde västarna tänkte ja att allt skulle gå i guld och ljusrosarosa, men det är silverbroderi på min klänning :( Så nu kanske de kommer se jättefult och konstigt ut..... hoppas man inte tänker på de eller kommer de reta gallfebern på mig??


Så har vi blommorna..... ja hitta denna bild och blev heeeelt förälskad!

Så romantiska så ljuvliga, samma "smutsrosa" som Madickens klänning.......
Men min kära lillesyrra å Kajsa sågade mina blommer rejält!!
"Va dom där kan du ju inte ha! Dom ser ju vissna ut!!"
Så nu blev de svårt!!! inte vill ja väl att blommorna ska se vissna ut :(





Så man kanske ska köra på mitt andra val, en färglad klatchig bukett!!??
Skorna??? Ska man köra silver som på klänningen eller ska man försöka "glömma" att de är silver på klänningen å försöka få fram guldet som Micke, Rasmus å Kajsa har....



Hår, min vän å frissa Anso ska fixa mitt hår å denna gång drömmer jag om uppsatthår :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KLÄNNINGEN VA AS SNYGG!! :D
DOM ANDRA BLOMMERNA VA SNYGGAST! ;D
Och dom vita skorna va nicigaste! :)
Hehe... :P
Men aja!! ÄLSKAR DIG!!
PUSS PUSS!! ;D <333333333

Hemmabloggaren sa...

Vänta, nu hänger jag inte med! Ska ni gifta om er, eller gifta er igen, eller förnya löften eller vad är det som är på gång? Sorry, jag är helt förvirrad. Kul låter det i alla fall.

Kram på er!