onsdag 2 februari 2011

viktresa

För nån da sen sa ja att jag skulle lägga upp bilder på mig själv från första dan och i dag då de gått 1 mån sedan jag började med pulver!!!! Tänk att jag inte ätit mat på 4 veckor! Låter galet!
Det tar emot, jag kan lova att detta är inte lätt, men här kommer lite bilder.......
Usch, hoppas jag inte skrämmer iväg någon läsare nu......







Korten är alltså från 5jan och 2 feb.

Å så lite mått:

vad -1,3 cm
knä -3,4 cm
lår -2,5 cm
höfter -3,5
midja -8 cm
mage -9,5 cm
bröst -0,8 cm
överarm -1,5 cm
hals -0,5 cm
Vikt -7 kg

Höfterna och låren går lite trögt, men magen och midjan destå bättre.

Så, nu har jag skrämt er färdigt!!! Nu tar vi lite sötare bilder! :)

Denna sötnos och fler hänger utanför mitt köksfönster!! Så fina!

Å så dessa fina tulpaner! Först fick jag ett paket av min svärmor.... sen fick jag två paket av Micke!! Jag älskar tulpaner och just nu sprider de glädje här hemma på köksbordet!


4 kommentarer:

Malin sa...

Gud va fin du är!!! För mig har du alltid varit fin... men visst syns stora förändringar...

Hoppas det blir av någon båtresa i år!!!

keep going strong!

Kramis Malin

Ellen* sa...

Du er kjempeflink jo! Imponerende innsats og resultat etter kort tid. Ønsker deg masse lykke til med å komme dit du vil være! Klem, Ellen*

Hemmabloggaren sa...

Bra jobbat!! Jag är grymt impad av din karaktär, själv skulle jag aldrig kunna låta bli den där kakan eller bullen.

Jessica sa...

Jag ler och blir så glad och stolt över dig min kära vän! Du bevisar verkligen både för dig själv och alla andra runt omkring dig att du är ett levande exempel på att vill man så går det :) Vilket häftigt resultat på bara en månad!!! Jag är impad av din styrka! Du är en förebild att se upp till.
Jag hejar på dig hela vägen!
Puss å kram