måndag 14 februari 2011

Love

Solen skiner, jag är ledig å de är alla hjärtansdag!! Kan de bli bättre?
Jo vist, jag har en sjuk son hemma. Stackars Rasmus kunde knappt andas natten mellan lör å sön. Han va fortfarande dålig i går när han vaknade. Å i går kväll va han så varm att man knappt kunde hålla i honom, liten.

Min lillesyrra kom över i går :)
Så mysigt att ha henne här en stund! Micke laga god mat, doftade ljuvligt, men så klart åt jag inget, satt å titta på, maten såg ljuvlig ut!! Syrran hade köpt vaniljehjärtan till alla, så gulligt av henne!

Så i dag är vi hemma Rasmus och jag. Han hostig å febrig å ja på riktigt kärlekshumör :)
I kväll ska Micke å ja gå på bio och sen bada lite badkar :) Blir ju inge romantisk midda för oss i kväll, vi får spara de till nästa år :)

Hoppas ni får en bra alla hjärtansdag!

1 kommentar:

Malin sa...

Jättefin video! Blivit mer inspirerad på att ta kort på oss tillsammans också.. inte bara på barnen...

Bamsekramar Malin